REKRUTACJA na stanowisko asystenta Dyrektora w Departamencie Prawa i Procedur
REKRUTACJA na stanowisko asystenta Dyrektora w Departamencie Prawa i Procedur
Główne obowiązki:
Pełnienie funkcji asystenta w tym w szczególności:
- wstępne przygotowywanie i formatowanie dla Dyrektora Departamentu prezentacji, projektów pism, raportów, zestawień, sprawozdań
organizowanie terminów spotkań, nadzór nad terminami, - kompletowanie i ewidencjonowanie dokumentacji,
- rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- archiwizacja akt Departamentu Prawa i Procedur w tym akt postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
- wsparcie prac legislacyjnych w oparciu o znajomość procedur w Krajowym Instytucie Mediów,
- wsparcie w przygotowywaniu protokołów z posiedzeń komisji przetargowych oraz protokołów kończących postępowanie
wykonywanie prac administracyjnych, - związanych z działalnością Departamentu
- dokonywanie rozeznania rynku oraz zapytań ofertowych w zakresie działalności Departamentu Prawa i Procedur
- prowadzenie rejestrów wniosków oraz postepowań
Wymagania na stanowisko asystenta:
- wykształcenie średnie, w trakcie studiów lub wyższe – preferowane zarzadzanie, prawnicze, ekonomiczne, administracyjne.
- dodatkowo punktowane ogólna znajomość przepisów prawa zamówień publicznych, praca związana z udzielaniem zamówień publicznych
Wymagane umiejętności:
- umiejętność poprawnego redagowania pism,
- umiejętność komunikacji,
- inicjatywa i samodzielność,
- umiejętność analitycznego i logicznego myślenia,
- umiejętność pracy w grupie,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- umiejętność pracy w sytuacjach stresowych i radzenia sobie z pojawiającymi się kryzysami
- łatwość wypowiadania się w mowie i piśmie,
- systematyczność, dokładność, terminowość, rzetelność, skrupulatność, asertywność,
- umiejętność obsługi pakietu MS Office,
- dodatkowym atutem będzie znajomość języka angielskiego
Więcej informacji w załączniku do pobrania poniżej