Powróć do aktualnej wersji

Główny Specjalista ds. Zamówień Publicznych

Zakres obowiązków:

  • Sporządzanie i prowadzenie planu zamówień publicznych oraz planu postępowań
  • Pozyskiwanie informacji od wnioskodawcy w celu opracowania projektu dokumentacji m.in. opisu przedmiotu zamówienia, OPiW, SWZ, zaproszenia do negocjacji, przygotowanie wzoru umowy
  • Przygotowywanie projektu dokumentacji dot. postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w tym postępowań na dostawy i usługi badawcze (art. 11 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP)
  • Prowadzenie zgodnie z przepisami prawa postępowań w ww. zakresie, po uzyskaniu zatwierdzenia dokumentacji przez osoby upoważnione
  • Realizacja procesów zakupowych przy korzystaniu z platformy zakupowej
  • Bieżące prowadzenie i archiwizacja dokumentacji
  • Opracowywanie projektów zarządzeń dotyczących procesu udzielania zamówień publicznych
  • Udział w pracach komisji przetargowej, w tym organizacja prac komisji od strony organizacyjno-technicznej
  • Opiniowanie dokumentacji związanej z prowadzonymi postępowaniami przez innych pracowników pod kątem ich zgodności z obowiązującymi przepisami prawa, obowiązujących wytycznych oraz regulacji wewnętrznych
  • Wsparcie pracowników merytorycznych w zakresie wyjaśnienia przepisów ustawy o PZP
  • Sporządzenia analizy potrzeb i wymagań, monitorowania umów
  • Prowadzenie szkoleń dla pracowników z zakresu Zamówień Publicznych
  • Prowadzenie rejestru toczących się i zakończonych postępowań oraz udział w sporządzaniu sprawozdań z udzielonych zamówień
  • Przygotowywanie propozycji odpowiedzi na odwołanie i udział w postępowaniach odwoławczych przez Krajową Izbą Odwoławczą w zakresie dotyczącym prowadzonych postępowań

Nasze wymagania:

  • 3 lata udokumentowanego doświadczenia na stanowisku Specjalisty ds. Zamówień Publicznych/ Głównego Specjalisty
  • Wykształcenie Wyższe Magisterskie, Prawo
  • Samodzielność oraz odpowiedzialność za powierzone zadania
  • Biegła znajomość pakietu MS Excel, Word
  • Umiejętność pracy w stresie i pod presją czasu
  • Doskonałe umiejętności organizacyjne
  • Umiejętność dzielenia się wiedzą z innymi

To oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę
  • Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
  • Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji
  • Adekwatne wynagrodzenie do posiadanych kwalifikacji i umiejętności

O nas

KIM jest agregatorem szerokiego strumienia danych dotyczących konsumpcji mediów elektronicznych w Polsce. Łączy potencjał wyspecjalizowanego instytutu badawczego z możliwościami nowoczesnego ośrodka analitycznego. Tworzy unikatową, zintegrowaną wiedzę na temat preferencji i punktów styku audytoriów radia, telewizji i Internetu, a także rozwija i waliduje standardy pomiaru mediów na potrzeby szerokiego grona interesariuszy.

Nazwa Wielkość Data
Ogłoszenie o Pracę: Główny Specjalista ds. Zamówień Publicznych Wielkość:143 KB Data:2023-06-12 Pobierz
Data edycji 1970-01-01 00:00:00
Dodane przez