Supervisor Call Center [SCC_09.06.2023]
Szukamy osób, które dobrze odnajdą się w środowisku pracy studia telefonicznego. Cenimy dobre nastawienie, pozytywne podejście oraz doświadczenie.
Zakres obowiązków:
- monitoring pracy konsultantów telefonicznych,
- weryfikacja rozmów prowadzonych przez konsultantów,
- wsparcie w procesie rekrutacji i szkolenia nowych osób,
- administracja dokumentacją,
- planowanie i zarządzanie pracą konsultantów.
Nasze wymagania:
- umiejętność obsługi komputera,
- dobra organizacja pracy,
- dostęp do Internetu poprzez stałe i stabilne łącze internetowe,
- komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
- sumienne wykonywanie powierzonych obowiązków,
- wysoka kultura osobista,
- wysoka samodyscyplina – praca w systemie Hybrydowym
- dyspozycyjność min. 84 godziny w miesiącu
- praca zgodnie z ustalonym grafikiem (2 zmiany: 9-15, 15-21),
- praca poniedziałek – niedziela (2 weekendy pracujące).
Dodatkowym atutem będzie:
- doświadczenie w prowadzeniu ankiet telefonicznych
- doświadczenie w pracy przy zarządzaniu studiem telefonicznym – Call Center
- znajomość programu CADAS
Oferujemy:
- współpraca ze stabilną instytucją,
- praca przy stałym, długoterminowym projekcie,
- praca w systemie hybrydowym
- sprzęt: komputer,
- umowa o pracę ½ etatu
- możliwość wypracowania dodatkowych godzin
- dodatkowe wynagrodzenie za pracę w weekendy,
- ryczałt za pracę zdalną i inne korzyści pracownicze,
- cykliczne szkolenia merytoryczne i stanowiskowe.
Dodatkowo:
- Rozmowa rekrutacyjna odbędzie się za pomocą aplikacji Teams
Zgłoszenia prosimy kierować na adres e-mail: [email protected]
W temacie wiadomości proszę napisać: Supervisor.
Zaznaczamy, że będziemy mogli skontaktować się tylko z wybranymi kandydatami.
Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolne ale niezbędne do udziału w postępowaniu rekrutacyjnym.
Prosimy o zapoznanie się z klauzulą zamieszczoną w rekrutacja
W przypadku chęci uczestnictwa w kolejnych naborach prowadzonych przez KIM może Pan/Pani wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Administratora przez okres najbliższych 6 miesięcy.